Sık geçen başlıklar

kürt olmanın en güzel yanı 4

ekşi'de gör
kürt kokenliyim, kürtçe felan bilmiyorum dedemlerde türk köyüne yerleştiği için evde konusmamişlar babamlarda bilmiyor,cizre de çalıştığım dönemde kürt olduğumu söylemiştim orda faydasını gördüm adamlar birbirini tutuyor ,aslında pkk denen pislik olmasa gerçekten iyi insanlar misafirperverlik konusunda aşmış adamlar.
her boku kendileri yemelerine rağmen hep mağdur olmaları
faşist olmamak yazmış arkadaşın bir tanesi tamamını okumadım ama eminim çoğunluğu bu kelime ve türevlerini kullanmıştır.

bu düşünceyle bizim cihangir solcularını kandırabilirsiniz.

dip not: (bkz: el siki görmeyen kendininkini balta sanar)

tanım: . kürt olmanın en güzel yanı sürekli mağdur olmaktır.