hiç kimse...
hayatta sığınacağı bir insan, bir yer veya herhangi bir şeyi olan insanları çok kıskanıyorum.
benim için şans kelimesi budur sanırım. şöyle bir bakıyorum da sığınacağım hiçbir şeyim yok. bazen güçlü hissettiriyor bu, bazen sokakta kalmış it yavrusu gibi.
şu kol kırılır yen içinde kalır felsefesi bendeki. sığınacak bir şeyi olan insanlara aşırı imreniyorum. ama yine de onlara öfkeyle bakıyorum.
şanslı piçlersiniz, vesselam.
13.04.2024 · 37. sıra
esmer ama yavsak olmayan taylan
12.04.2024 00:39