Sık geçen başlıklar

jelibon yiyen erkek 3

ekşi'de gör
bayılırım.
özellikle ekşili ve colalı.
soru şu jelibon yiyen erkek ılık, yumuşak oluyorsa şırdan yiyen erkek ne oluyor ?
edit: aklıma şu efsane twit geldi.
görsel
ağzının tadını bilen erkektir. özellikle kolalı ve ekşili olanlardan yiyorsa tam bir gurmedir. jelibon yemiyorum diye hava atıp erkeklik kasacağını düşünen varsa da baştan uyarayım burdan ekmek çıkmaz. gidin başka bir şey bulun amk ezikleri sizi.
kolalı jelibon gibi bir ürünü sevmeyenin vatan millete hayrı yoktur