olum siz ne yaşıyorsunuz da böyle başlıklar açıyorsunuz.
kızlar biraz daha açık giyiniyor ve sahilde bira içebiliyorsun diye izmir avrupa olmuyor.
şehrin yarısı gecekondu, suç oranı ve potansiyeli inanılmaz fazla, bazı mahalleleri suriye'den beter, işsizlik çok fazla istihdam yerlerde, fiyatlar istanbul'dan bile pahalı, toplu taşıma rezalet, trafiğe zaten girmiyorum, çok fazla göç aldı herkes birbirini sikme peşinde, kamu ve belediye kurumlarında torpilin tillahı dönüyor, sokak köpeği sayısı inanılmaz fazla, sınıf ayrımı çok fazla hissediliyor, çevre olarak temiz değil, maaşlar yerlerde geziyor…
sayayım mı daha?
09.04.2022 · 2. sıra
turkiyeden bikan pilot
08.04.2022 00:47 ~ 00:48