iyi insan olmanın sonuçları nedir çok bilemiyorum ama "iyi insan" olduğunu sandığında başına gelecekler pek hoşuna gitmeyecektir.. gerçi, kuvvetle muhtemel farketmeyeceksin bile.. iyi insan olmak serabı zaten seni yeterince* oyalayacaktır..
iyilik ve kötülüğü kendi uyduruk terazinle tartıp bu ikisi arasından kendine yer beğenmelerin, bu cetvel üzerindeki konumunu bildiğini zannetmelerin falan eskilerin "vehim" dediğinden farklı haller değil.. çünkü insan, kendini mütemadiyen aldatan ve bundan sadistçe keyif alan bir varlık.. içinde boy verdiğimiz bu sanrı denizinden hiç çıkmak istemiyoruz.. bayılıyoruz bu rüyaya..
30.07.2019 · 27. sıra
sahlanankoc
29.07.2019 09:42