hey allahım zeka turnusolu gibi başlık. kusura bakmayin, istanbul yaşamak için çok boktan, gezmek için ise iyi bi şehir.
müzelerden sahillerden sanatsal aktivitelerden bahsedenler olmuş. sanki pezevenk her gün evinden çıkıp bi müze geziyor, semt semt geziyor sanacak. sik kadar maaş alıp ayda yılda bi kadıköye beşiktaşa iniyorsunuz sonra şöyle güzel böyle güzel diye caz yapıyorsunuz burada amk.
21.10.2020 · 27. sıra
charlesbronson
20.10.2020 00:18