2013'de sıfır olarak alıp 1100 liraya kira verdiğimiz evden şu an 6500 lira alıyoruz. ev tek bloklu sitede. havuzlu güvenlikli kapıcılı ve yeni gözde lokasyonlardan birinde.
döviz bazında kira filan artmak şöyle dursun, bugünkü kurla çarparsam 16-17 bin lira almamız lazım. ama ne yüzümüz tutar istemeye ne de kirayı arttırmak için kiracıyı çıkarmayı teklif edebiliriz.
sözlüğün gece gündüz küfrettiği zalim ev sahiplerinin arasında daha bir sürü insan var böyle.
maaşınızı anlatırken 100k 140k filan havada uçuşuyor ama ev sahibi 20 bin isteyince auww.
geçen twitterda muhalif mi muhalif bi zat yazmıştı. kirayı %25 arttırdım. ev sahibine “kanun orda” dedim gibi bişeyler. işinize gelince hükümetin arkasında nasıl da hizalanıyorsunuz.
11.09.2023 · 16. sıra
aydinlikta
10.09.2023 00:57