bu ülkenin yarısının acı acı gülümseyeceği; her nasıl oluyorsa ak partili kitleninse alkışlayarak desteklediği cümle.
biri bana açıklasın ya; hadi yuhalamayı düşünmezsiniz de "ihanet ettik" cümlesinin neyini alkışlıyorsunuz?
bu nasıl bir durum aklım almıyor? ülkede herşey ama herşey bu cümleyi kuranın gözünün önünde oldu. onun emriyle oldu. arada sayesinde yapılanları, olanları şikayet; arada da itiraf ediyor. ve her durumda alkışlanıyor.
23.10.2017 · 21. sıra
ne geregi var
22.10.2017 00:09