Sık geçen başlıklar

istanbul'a ihanet ettik bundan ben de sorumluyum 2

ekşi'de gör
bu ülkenin yarısının acı acı gülümseyeceği; her nasıl oluyorsa ak partili kitleninse alkışlayarak desteklediği cümle.
biri bana açıklasın ya; hadi yuhalamayı düşünmezsiniz de "ihanet ettik" cümlesinin neyini alkışlıyorsunuz?

bu nasıl bir durum aklım almıyor? ülkede herşey ama herşey bu cümleyi kuranın gözünün önünde oldu. onun emriyle oldu. arada sayesinde yapılanları, olanları şikayet; arada da itiraf ediyor. ve her durumda alkışlanıyor.
bunun bir üst versiyonu ‘’ülkenin amına koyduk valla, kusura bakmayın’’ olabilir. en son bunu diyecek, eminim.