Sık geçen başlıklar

istanbul izmir otoyolu 2

ekşi'de gör
160-180 ve üzeri hız yapacak olanlar, otoban yolun boş olduğu yerleri ve zaman aralığını seçmeli. ve bu hız çok kısa süreli olmalı. 10 dk boyunca 200 ile giderseniz mutlaka önünüze bir şey çıkacaktır. saniyelerle oynuyorsunuz, her şey bir anda oluveriyor. ama nerede bunu düşünecek kafa? pudradan, emlaktan, oto galeriden, müteahhit babadan parayı bulmuş, çekmiş altına lüks araba, sadece gaza basmayı biliyor... kafa yok, düşünce yok, edep hiç yok... bu tiplerin kendisi çok yaşamaz ama başkalarının ölümüne de yol açar.. esas üzüldüğüm de o.
çok ilginç tartışmalara sebep olan otobandır. 200 ile giden adama yol verilmesi gerekiyor ki böylece herkesin hayatını riske atan bu orospu çocukları rahatlıkla ikiyüz basabilsin.

türkler neden gelişmemiş bir medeniyettir diye sorarlarsa bu mantığı örnek vericem.