oynadıkça gelişmeye devam eden 27 yaşındaki kaleci. kaleye gelen basit topları tutmaya başladı. böyle devam ederse 35 inde süper lig ayarında yedek kaleci olabilir.
Sık geçen başlıklar
ismail çipe 5
ekşi'de görşu an kontratını göremedim ama bildiğim kadarıyla süper lig standardında komik paralara oynuyor bu adam. yanlışım varsa özelden düzeltin. eski adıyla 2.lig playoff, yeni adıyla 1.ligde bile bu paralara iyi kaleciyi çok zor oynatırsın. kaleci gibi kritik mevkiyi geçtim herhangi bir standart topçuyu zor oynatırsın.
transfermarkt'a göre kayseriye senelik 25 000 avro karşılığı kiralanmış 2019'da. o zamanın kuru ile bile bir ev bir araba parası etmez. daha yeni kasım 2021'de sözleşmesi uzatılmış. gs'den senelik 50000 euro alıyor olsa 2022'de yine içi dolu bir passat parası etmez. amatör sözleşmeden hallice bir paraya kulübe bağladığı adamdan ne performans bekliyor anlamadım galatasaray camiası. bizim berke ile altay da aman aman kaleciler değil ama kontrat olarak bu kadar ezildiklerini sanmıyorum diğer meslektaşlarına karşı. hele altay kesinlikle çok daha iyi kazanıyordur.
ben bu adamda problem göremiyorum açıkçası. sıkıntı muslera'nın ilerleyen yaşı ile beraber artacak sakatlıklara ve muslera'nın emeklilik ihtimaline karşı senelerdir zamanı olmasına rağmen iyi bir yedek kaleciye yatırım yapmayan galatasaray'da bence. ismail çipe bu kadar ekmeğe bu kadar köfte diyor. kaç haftadır da bağırıyor. takımlarımız çok kötü yönetiliyor. yazık.
edit: özelden turtle hermit çipe'nin senelik 12500 euro'ya oynadığını yazdı. süper lig için absürd komik bir para eğer doğruysa.
edit 2 : varyete ve muz orta nickli suserlar 12500 euro'nun çok düşük olduğunu, muhtemelen senelik 500000 tl gibi bir paraya oynadığını söylediler. ekleyelim bulunsun.
transfermarkt'a göre kayseriye senelik 25 000 avro karşılığı kiralanmış 2019'da. o zamanın kuru ile bile bir ev bir araba parası etmez. daha yeni kasım 2021'de sözleşmesi uzatılmış. gs'den senelik 50000 euro alıyor olsa 2022'de yine içi dolu bir passat parası etmez. amatör sözleşmeden hallice bir paraya kulübe bağladığı adamdan ne performans bekliyor anlamadım galatasaray camiası. bizim berke ile altay da aman aman kaleciler değil ama kontrat olarak bu kadar ezildiklerini sanmıyorum diğer meslektaşlarına karşı. hele altay kesinlikle çok daha iyi kazanıyordur.
ben bu adamda problem göremiyorum açıkçası. sıkıntı muslera'nın ilerleyen yaşı ile beraber artacak sakatlıklara ve muslera'nın emeklilik ihtimaline karşı senelerdir zamanı olmasına rağmen iyi bir yedek kaleciye yatırım yapmayan galatasaray'da bence. ismail çipe bu kadar ekmeğe bu kadar köfte diyor. kaç haftadır da bağırıyor. takımlarımız çok kötü yönetiliyor. yazık.
edit: özelden turtle hermit çipe'nin senelik 12500 euro'ya oynadığını yazdı. süper lig için absürd komik bir para eğer doğruysa.
edit 2 : varyete ve muz orta nickli suserlar 12500 euro'nun çok düşük olduğunu, muhtemelen senelik 500000 tl gibi bir paraya oynadığını söylediler. ekleyelim bulunsun.
kaleciden çok marmara iktisat veya işletmeyi kazanıp hergün türkü bara takılan orda edindiği arkadaşlarla sol fraksiyona gönlünü kaptirip okulda antin kuntin her eyleme katılıp zılgıt çekip lastik yakan tip var bu herifte.
lunapark’ta kalecilik yapsa; sigara ödülünden lunapark’ı batırır.
melo bundan daha iyi kaleciydi.