Sık geçen başlıklar

intikam alınmalı mıdır 4

ekşi'de gör
bazen değil.

bazen ise evet.

de sade' nin dediği gibi:

“cezası verilmemiş bir suçtan daha cesaret verici az şey vardır”
"the best revenge is a life well lived." - george herbert

en iyi intikam iyi yaşanmış bir hayattır.
intikam adalettir. adalet iyidir. bu nedenle intikam iyidir.

"intikam seni iyi hissettirmez, gerek yok" diye saçmalayanları dinlemeye kesinlikle zamanım yok. beni inciten kişiyi görmezden gelerek hayatta daha olumlu şeylerle devam etmek istesem de bir bilgisayar virüsü gibi bu his beynimin arka planında çalışmaya devam ediyor. evet intikam almayı düşünüyorsan, kendi huzurunu bozacaksın. kinlendiğin kişiye nasıl zarar verebileceğinizi düşünmek için tüm enerjimizi harcamaya neden oluyor bir yerde hayat kalitemizi düşürüyor. ama işt dediğim gibi...bu duygudan kurtulmak kolay değil.

bazen de hiç ama hiçbir şey yapmadan yalnızca beklemek gerekiyor. karma en iyi intikamdır.