beylik laflar edip klişeye boğulasım yok ama düşününce insanın evi neresidir diye, elbette kendini güvende ve huzurlu hissettiği yerdir. belki bir şiirin dizesi, bir şarkının sözü, belki çocukluğun, belki sevdiğinin yanı. cevabı herkesin kendinde saklı.
aidiyet, ait hissetmek çok değerli. içinde özgürlük, hakikat, cesaret, sevgi hepsi var.
çelişki yok, soru işareti yok, kaygı yok.
muazzam.
benim nezdimde insanın evi yaşadığı değil; yaşamanın anlamını tadıp hayata temas ettiği yerdir.
27.06.2024 · 45. sıra
coffetime
25.06.2024 23:33 ~ 23:36