kuşkusuz evet diye cevaplanabilir.
yalnızlık bir hâl değil, bir duruş biçimi, bir varoluş sıkıntısıdır.
yalnızlığı seçmişlerin etrafı insan doludur. kimse olmadığı için değildir bu bir başınalık. bir slyah beyaz fotoğraftaki yarım gülümseyişli durağan kişiye yakınsamak. donuk, uzak, tepkisiz sevinçsiz…
yalnız insan, bu dünyaya biraz da uzaktan, dışardan bakabilen kişidir. diğerlerinin gündelik telaşları, dertlendikleri şeyler, klişelere batmış hayatları, ego mücadeleleri çok komik gelir.
seçili yalnızlığa mensup iki insanın buluşması ise harikulade bişeydir.
26.07.2023 · 42. sıra
aydinlikta
25.07.2023 00:24