batı denen bu blok, ekonomik çıkarlar için her ne kadar dünyanın geri kalanına kan kustursa da kendi içlerinde ideal toplum düzenine oldukça yaklaşmış durumda.
vatandaşın devlete tâbi olduğu degil, devletin vatandaşa tâbi olduğu bir düzen, uygarlaşmanın belirtisidir.
179 sene önce başladık, hâlâ yoldayız.
01.06.2018 · 43. sıra
umberto d
31.05.2018 11:29 ~ 12:34