seçimi anket zannetmek.
yahu bu seçim sistemi 2 adaydan birini seçmeye zorlayan bir sistem. aday dayatılıyormuş. e sistem bu. 2 adaydan birini seçeceksin. keşke kim cumhurbaşkanı olsaydı anketi yapmıyoruz.
iki adaydan hangisi seçilirse seçilsin benim için farketmez diyecek kadar halinden memnunsan git ince'ye oy ver. önde olan adayın yüzdesini seyreltilmiş olursun. eğer ucu ucuna kazanacaksa iş ikinci tura kalır.
ince'ye oy verenlerin kılıçdaroğlu'nun kazanmasını engelleyecekleri fikrine katılmıyorum.
eğer ince aday olmayıp kılıçdaroğlu'nu destekleseydi ona haksızlık ettiğimi, şüphelendiğim gibi olmadığını düşünüp mv seçimlerinde memleket partisine oy verecektim. ancak maalesef haklıymışım.
28.03.2023 · 18. sıra
coldengelenesinti
27.03.2023 05:41