Sık geçen başlıklar

imdb 7.0 puandan aşağı dizi filmleri izlemeyen tip 2

ekşi'de gör
özellikle dizi kısmında haklı olan tiptir. 7 nin altında olup da gerçekten iyi olan dizi sayısı oldukça . 1-2 istisna komedi dizisi olabilir o kadar.
film kısmında ise kendi zevkine uyup çok sevebileceği pek çok filmi kaçıran tiptir. özellikle komedi klasiği sayılabilecek bazı filmler bile garip şekilde 7 nin altında, korku filmlerinde de bu durum hakim .

(bkz: the war of the roses)
(bkz: romancing the stone)
(bkz: housebound)
(bkz: risky business)
(bkz: wild target)
(bkz: the brothers bloom)
(bkz: 50 first dates)
(bkz: the island)
(bkz: white god)
(bkz: dead snow 2)
(bkz: the ref)
(bkz: wedding crashers)
(bkz: little voice)
(bkz: crank)
(bkz: stoker)
(bkz: the sugarland express)
(bkz: final destination)
(bkz: paper man)
(bkz: my blueberry nights)
(bkz: king of california)
(bkz: the house of yes)
(bkz: the final girls)
(bkz: evil dead)
(bkz: let it ride)
(bkz: con air)
(bkz: the mask)
(bkz: serendipity)
(bkz: cop land)
(bkz: stripes)
(bkz: my girl)(bkz: fatal attraction)
(bkz: ıntimate strangers)
(bkz: enemy mine)

daha da çok var üşendim.
film değilde 7 den aşağı puan alıp iyi olan dizi görmedim.
dizi için doğru bir referans noktası.