amacım zam yapanı savunmak değil ama objektif olmak zorundayız. her şeyin fiyatı katlanmışken, bu kadar zaman zam görmeyen bir kalem, mevcut dandik ekonomide zam görmek zorunda kalıyor.
ama akp'nin icraatlarına bakalım. elektriğe veya doğalgaza zam yapıyor, 2 ay sonra tekrar yapıyor. ona neden susuluyor? peki, her zam yapana sesimizi çıkaracaksak, tamam ben varım!
21.02.2020 · 28. sıra
daha sakin olamazdim
20.02.2020 16:57