2007 yılında ilk işe girdiğimde aldığım maaş dolar bazında 800 dolar
2021 yılında farklı bir işte çalışıyorum aldığım maaş dolar bazında 540 dolar
evet, bu ülkeye 15 senenizi veriyorsunuz, karşılığında %40 fakirleşiyorsunuz. o da hala bir iş sahibi olduğunuza şükrederek. üstelik 2007 yılında 500 dolara alabileceğiniz şeyleri şimdi 1000 dolara bile alamıyorsunuz. aslında reel anlamda 2-3 kat fakirleştim.
bir y kuşağı olarak 2007 yılında gençtim, hevesliydim, idealisttim ve mutluydum. şu anda mutsuzum, umutsuzum, bıkkınım. edirne'den batıya hangi ülke gel dese koşarak dönmemek üzere gidecek durumdayım. üzücü durum şu an z kuşağı bu genç yaşlarında aynı düşüncede.
03.07.2021 · 4. sıra
quarterpounder
02.07.2021 07:52 ~ 10:15