Sık geçen başlıklar

ilişkide küslük olunca kanepede kim yatmalı 4

ekşi'de gör
sizin burnunuzdan kıl aldırmayan tavırlarınızı z.kerim kimse yatmamalı ibneler.

kanepede yatmaya kalkana gidin sarılın.
kimse. küstüm diye eşimden ayrı yatacaksam hiç evlenmeyeyim.

evlenmişsem zaten onun kokusu olmadan uyumak istemeyeceğim biriyle evlenmişimdir, iki küstük diye o huzurdan mahrum bırakamam kendimi. ben kanepeye gitmem, o gitmeye yeltenirse de kıyamam.
ilkokulda bile kus oldugum arkdasimla ayni sirada oturuyordum bi zahmet kazik kadar olmussam her kavgada yattigim yeri degistirmeyeyim