herkesin inancını var. yalnız gerizekalı olmak başka birşey.
sen şu sözlüğe bile rahatça ulaşıp yazamıyorsun vpn ile türkiye'de değilmiş gibi görünüp bağlanıyorsun. neden? çünkü ülkende özgürlük yok ve sorgulamıyorsun. inançlı olmak herşeyi çözmüyor.
allahın maydanozuna 20 tl veriyorsun sorgulamıyorsun bu pahalılık neden diye. inançlı olmak patatesin kilo fiyatını düşürmüyor ama bunu anlayacak zekada da değilsin.
depremde binlerce canın gitmiş hesabını bile soramıyorsun, istifa eden bir kişi göremiyorsun.
inançlısın çok şükür kurtulduk diyorsun ölenler münafık mıydı peki? onların suçu neydi demiyorsun.
önce o zihniyetini değiştireceksin insan gibi yaşamayı hakettiğini bilecek bunun için uğraşacaksın.
herkesin inancı kendinedir. yüzyıllardır din aynı kurallar aynı ama sen geriye gidiyorsun.
27.03.2023 · 37. sıra
xortox
26.03.2023 00:09