Sık geçen başlıklar

iktidar değişince inançlılara yapılacak zulüm 4

ekşi'de gör
herkesin inancını var. yalnız gerizekalı olmak başka birşey.
sen şu sözlüğe bile rahatça ulaşıp yazamıyorsun vpn ile türkiye'de değilmiş gibi görünüp bağlanıyorsun. neden? çünkü ülkende özgürlük yok ve sorgulamıyorsun. inançlı olmak herşeyi çözmüyor.
allahın maydanozuna 20 tl veriyorsun sorgulamıyorsun bu pahalılık neden diye. inançlı olmak patatesin kilo fiyatını düşürmüyor ama bunu anlayacak zekada da değilsin.
depremde binlerce canın gitmiş hesabını bile soramıyorsun, istifa eden bir kişi göremiyorsun.
inançlısın çok şükür kurtulduk diyorsun ölenler münafık mıydı peki? onların suçu neydi demiyorsun.
önce o zihniyetini değiştireceksin insan gibi yaşamayı hakettiğini bilecek bunun için uğraşacaksın.
herkesin inancı kendinedir. yüzyıllardır din aynı kurallar aynı ama sen geriye gidiyorsun.
iktidarın değişeceği netleşmiş zihinlerde, güzel.

zulüm kısmına gelince, suçu olan korksun.
korkmayın, kimse "ben müslümanım" diyenler kadar zulmetmemiştir bu millete.
hiçbir zulüm yapılmayacak. siz de paradan nasibinizi aldınız, eğitimli bir nesil yetiştirdiniz 20 senede. parasızlık ve zulüm diye örgütlenecek yapıyı kaybettiniz, keyfiniz yerinde, size ağlayan gözsüz kalır. çocuklarınız da iyi durumda, çalışıp kazanan, ticaret yapan, eğitim gören bir kitlesiniz. zulüm falan olmayacaktır.

fakir fukaraya gelince, artık sorunlarının çözülmesine ihtiyaçları var.
ben fakirim mesela. senin zulmünü istemiyorum artık. nasıl fikir?