havacılık ve uzay mühendisliği.türk astronot seçmeleri bekle beni! * 1 07.06.2021 · 38. sıra ay ben resmen sok 06.06.2021 12:11
(bkz: #67391001)iki yıl önce böyle bir entry yazmıştım. dört ay falan sonra sınava girmeye karar verip ders çalışmaya başladım. şu an tıp fakültesi 1. sınıftayım. yani sağa sola entry bırakmak çare değil dostlar. o bölümü okumak istiyorsanız harekete geçin. 5 20.04.2019 · 12. sıra sizmamotoryagi 19.04.2019 00:21
(bkz: beden eğitimi)...(bkz: işe aşortmanla gitmek)... 1 23.01.2016 · 17. sıra angry engineer 22.01.2016 15:33