Sık geçen başlıklar

ikinci üniversitede okumak istenilen bölümler 3

ekşi'de gör
(bkz: #67391001)

iki yıl önce böyle bir entry yazmıştım. dört ay falan sonra sınava girmeye karar verip ders çalışmaya başladım. şu an tıp fakültesi 1. sınıftayım. yani sağa sola entry bırakmak çare değil dostlar. o bölümü okumak istiyorsanız harekete geçin.