kimse beni suriyedeki derdimizin mülteci göçünü engellemek olduğuna inandıramaz. bizim talebimiz sadece mültecilerle ilgili olsaydı problem masada çözülürdü zaten.
hükümet mültecilerden rahatsızsa bugüne kadar ne yaptı bunun için?
ayrıca neden ille de "esed gitsin" modunda takılıyoruz? neden smo diye bir muhalif ordusu oluşturup, isyancıları destekliyoruz? bunun mültecilerle ne alakası var?
kimse kimseye hikaye anlatmasın. suriyede siyasal islam politikamızla örtüşecek bir yönetim gelsin istedik. en baştan beri amaç buydu, hala da bu.
21.02.2020 · 12. sıra
mrle
20.02.2020 00:31 ~ 00:35