Sık geçen başlıklar

icra edilen mesleğin en can sıkıcı özelliği 4

ekşi'de gör
herkes bir problemle geliyor. istediğin kadar arızayı çöz; yapılanlar değil yapılmayan dile getiriliyor. yemek yerken bile nasılsın iyi misin sorularından ziyade, ya şurada şöyle bir arıza var, burada şöyle bir sıkıntı var, şurası bunca zamandır düzelmedi vb. vb. hep bir sitem oluyor.
insanlara kanser olduğunu söylemek o kadar zor ki. korku ve endişe dolu bakışları, gözyaşları, çocuklarından bahsetmeleri çok etkiliyor beni. üstelik soğukkanlı olmaya çalışıp yapılacakları anlatmak ruhuma bıçak gibi saplanıyor.
“1 sene sonra bu günleri hatırlayıp güleceğiz” diyorum. ama bazen ne yaparsak yapalım gülemiyoruz 1 sene sonra. ve bunların hepsi birikiyor içimde.