Sık geçen başlıklar

ibrahim kalın 3

ekşi'de gör
profesör unvanı varmış da kullanmıyormuş, bu yüzden çok donanımlıymış da kültürlüymüş de...

ya ben sizin kuş beyninize tüküreyim... daha geçen gün berat albayrak'ın nasıl doktor unvanı aldığını metin cihan'dan detaylarıyla öğrendiniz. şimdi de gelmiş, "odom profosor omo onvonono kollonmoyor" diye yalıyorsunuz.