Sık geçen başlıklar

işten çıkınca koşa koşa evine giden ezik insan 3

ekşi'de gör
insan evine gidiyor diye ezikte oldu ya. helal olsun size. gerçekten çok küçük ve mutsuz hayatlarınız olmalı.
net cemal süreya'dır.

cemal bey pek seviyor tomris hanımı. her akşam koşa koşa eve geliyor. tomris uyar o günleri şöyle anlatıyor;

"evine bağlı, evinde olmayı seven bir adam -akşamları eve biraz geç gel yahu, bir erkek hiç dolaşmaz mı- dedim. ertesi gün altıyı çeyrek geçe geldi, sonraki gün altı buçuk. normalde altıda gelirdi. bir gün toz aldım, bezi silkelemek için pencereden eğildim ki kapının önünde oturmuş saatin dolmasını bekliyor"
işten eve gitmeyip de ne yapıcak? asıl ezik insan yalnızlığından korkandır. eve gidip kitap okuyor ve ya herhangi hobi ile uğraşıyor ise hiç de ezik değil. tüketim toplumu beyninizi yıkamasın.