en beğenilen entrylere baktım da millet beğendiği orta-ince kitabı yazmış. hayvan çiftliği (george orwell), satranç (stefan zweig) filan yazmış. başıma bir iş gelmeyecekse bence bunlar kesinlikle olmaz. içinde bir çok hikayeler/anılar/mektuplar bulunan kitaplar olabilir. böylece istendiğinde ara verebileceğini bilir ve eeeh sıkıldım deyip, okumaktan pes etmez insan. benim kolay okunabilen kitap kategorimde kesinlikle günlük tipinde kitaplar var. buna ek olarak şunu söyleyebilirim ki; seçilen kitap da herkesin kendi zevkine ve kendi ilgi alanına göre bir konuda yazılmış olmalı. pek okumayan bir insana kitap önermekten ziyade okuyabileceği kitabı seçmeyi öğretmek gerekir.