ya şu herife dümdüz gitmeden, analı bacılı saydırmadan entry girebilen herkesi tebrik etmek gerekir..
ben çok denedim yapamadım..bu kadarını yapabildim..
ne desem, ne yazsam içim soğumuyor..
küfürün insan psikolojisinde ne kadar önemli bir ihtiyaç giderdiğini de böylece anladım..
hayır, sayfalarca yazsan da, binlerce kitaplık kelime dağarcığına sahip olsan da şöyle "senin ben yedi ceddini" demenin verdiği sıcaklık olmuyor.
15.04.2017 · 42. sıra
80 li yillari cok ozluyorum lan
14.04.2017 02:23