iç saha maçında tribünlerdeki koltukların yüzde 90'ını fenerbahçe'lilere satmayı başarmış takımdır.
aslında satılan koltuklardan ziyade hatay halkının gururudur,onurudur.
bu kadar trajik bir sezonda mersin'de
o tribünlerde hatay'ı küme düşürmek için binlerce rakip taraftar yer alıyorsa ve bu sözde hatay yönetiminin kontrolünde oluyorsa utansınlar ve defolup gitsin işbirlikçiler.
03.03.2024 · 43. sıra
gokmer77
02.03.2024 19:48