valla annem karnında ur var diye gezmiş 9 ay, sonra hastaneye bir gidiyor beni doğurup eve dönüyor. adımı da bunun şerefine urcan koyuyor.
şaka la, ama urcan koysaymış efsane olurmuş.
9 ay hamileliği anlamamak bana da saçma geliyor ama anneye da yalancı diyemiyoruz işte.
08.11.2015 · 30. sıra
pocoyo
07.11.2015 11:08