çok sayıda kamu kurumunun maaş ödemelerini yaptığı için her ayın 15'inde mobil şubesi donan, öğle saatlerine kadar düzgün çalışmayan bankadır.
o kadar maaş işine girdiysen bunu geliştirmelisin halkbank.
bir de maaş müşterilerine eft işlemini bedava yapıp
fast işlemini ücretli yapıyorlar. protokolde sadece “eft” yazıyormuş.
bu nedenle maaşımın kalanını bu işlemlerden masraf almayan bankalara aktarıyorum.
hafta sonlarında veya gece-gündüz para transferi yapmak güzel bir kolaylık, ama bu kadar bedava transfer yapan banka varken, her seferinde (az da olsa) masraf ödemek istemiyorum.
banka burada protokoldeki açığı bırakıp fast işlemini bedava yapsa memurlar hesaplarında daha fazla para tutar.
not: yukarıda iki sorundan bahsettim, biri 15'inde sistemin yetmemesi, diğeri fast ücreti.
bunlar haricinde bankadan çok memnunum.
kredilerde oranlar güzel, ortak atm kullanma imkanı süper.