Sık geçen başlıklar

hafize gaye erkan'ın görevden affını istemesi 2

ekşi'de gör
aciklamasini okudum. korkunc. biz nasil bir simlasyona denk geldik yarabbul alemin ya. bu aciklama milyonlarca emekci kadina hakarettir ya. kendisinin imkaninin yuzde biri ellerinde olmayan, cocugunu bakiciya veremeyen, is yerine goturemeyen, kit kanaat gecinmek icin metrobusle sabahin korunde isine giden milyonlarca kadina hakarettir bu. bu kadinlar bir gun ise gitmezse kapi onune konurlar, buna ragmen yaratilan bu cehennemde gozyaslarini iclerine gomup devam ediyorar.

biz iki aydir bu kadinin cocugunu konusuyoruz. bana ne bacim senin evladindan? ayni sekilde sana ne benim evladimdan? ben sana evladim da evladim diye agliyir muyum? hepimiz kendi yagimizda bir mucadele verip isimize duygu katmiyoruz. hele ki tek dunyasi rakam olmak zorunda olan dunyanin en soguk ve analitik pozisyonu olan butun gun emisyon para arzi konusulmasi gereken merkez bankasi basisin ya. agda salonunda cak cak sakiz cigneyerek duygu satan manikurcu gaci bu kadar evlat demiyor. goreve gelmeyi fedakarlik diye nitelendiren kisiyi de bunca yillik kariyerimde ilk defa goruyorum ve bu kisi merkez bankasi baskani. bir goreve gelmissen ya tum sartlari ile kabul etmissindir ya da edemezsin goreve hic gelmezsin. lan bu acemiligi yeni mezunlar yapmiyor aq yerinde 22 yil yoneticilik yazmis bi de.

ulan merkez baskaninin da kezbanina denk gelmek bize nasip oldu su simulasyonda. yarabim sen aklimizi koru.
istifa değil affını istemiştir.

iyice osmanlı vezirlerine döndüler. kelle koltukta çalışmak da zor.

edit: başlık “istifa etmesi”ydi.