Sık geçen başlıklar

google'ın türkiye'ye ortadoğu ülkesi demesi 6

ekşi'de gör
hayır! anlamadığım nokta buna inanmayan ya da kabullenmeyen arkadaslar, aynı mekanda ama farkı zaman diliminde mi yaşıyoruz sizinle. bu kadar cazip gelen nedir size?
aslında türkiye, ortadoğu'dan da uzun zaman önce kışkışlandı.

hamas bile, filistin meselesi ile ilgili olarak, "abi gözünün yağını yiyeyim. sen bu işlere bulaşma" dedi.

şimdi halime baci estağfurullah, pakistan ve afganistan ile halifecilik oynuyoruz.

ortadoğu'da türkiye'den açılan boşluğu, hem siyasi hem kültürel hem de ekonomik olarak israil'in doldurduğunu düşünüyorum.
ne desin mahmut mu desin ? hızla çölleşen insanı da bedevileşen bir ülkeyiz artık .