cem adrian, sema moritz, sıla gençoğlu falan yazmışlar.
taşak mı geçiyonuz oglum?
tartışmasız, hiç şüphesiz ibrahim tatlıses. türkiye'yi bırak belki dünyada yoktur böyle bir ses, böyle bir gırtlak. açın youtube'da ibo show'da canlı söylediklerine bakın. böyle bir ses yok gencolar.
severiz sevmeyiz o ayrı konu ama hakkını vermemek de olmaz.
iki gözüm iki çeşme
bir allahım var bir de sen
kötü zaman
garip anam
11.03.2020 · 13. sıra
smoby19
10.03.2020 01:04 ~ 15:59