20 senenin ardından gerçekleşmiştir.
tebrikler galatasaray.
not: fb
edit: mesaj atıp güzel dileklerini ileten suser'lara teşekkür ederim. doğma büyüme kadıköylü ve fenerbaçeliyim. aracımın plakası dahi fb. ancak şu hayatta futbola dair en keyif aldığım anlar sözlük'te yazar da olan çocukluk arkadaşımla izlediğimiz fb/gs derbileridir. sonuca bakmayız. maç sırası eğlenir/üzülür ve son düdükten sonra unuturuz. fenerbahçe şampiyon olduğunda cadde'de trafiğe sıkışıp gs'li olmasına rağmen bas kornana demişliği de olmuştur. fazla takmayın bu işleri kafaya. futbol'da 3 sonuç var bugün de 1 tanesi gerçekleşti. küfür kıyamet bunlara gerek yok.
24.02.2020 · 35. sıra
amprikuku
23.02.2020 00:00 ~ 21:52