gururunu bir kenara bırakıp özür dileyebilen ve davranışlarını düzeltebilen hatundan daha değerli değildir.
Sık geçen başlıklar
güzel zeki bakımlı eğlenceli pozitif hatun 5
ekşi'de görnapacaksınız?
güzelliğini soldurur, zekasını aşağılar, bakımına laf eder, neşesini söndürür, pozitifini negatife, yazını kışa çevirirsiniz net.
oh ne güzel. o da olsun bu da olsun. her yönden beni beslesin. asalak mısın? "hayat zaten zor, bari o içimi açsın." o kadının içini kim açsın, kim ferahlatsın? çöp kutusu muyuz, sebil miyiz? sen ne vereceksin?
hiç şaşmaz. kendinde yoktur ki arıyordur böyle yana yakıla.
t: vermeden alma meraklısı tiplerin ıslak rüyası.
güzelliğini soldurur, zekasını aşağılar, bakımına laf eder, neşesini söndürür, pozitifini negatife, yazını kışa çevirirsiniz net.
oh ne güzel. o da olsun bu da olsun. her yönden beni beslesin. asalak mısın? "hayat zaten zor, bari o içimi açsın." o kadının içini kim açsın, kim ferahlatsın? çöp kutusu muyuz, sebil miyiz? sen ne vereceksin?
hiç şaşmaz. kendinde yoktur ki arıyordur böyle yana yakıla.
t: vermeden alma meraklısı tiplerin ıslak rüyası.
isterseniz kusura bakın ama çoğunuzun zeki kadın neyine oğlum? siz o kadını kaldıracak potansiyele sahip misiniz de?
edit: lan oğlum kendinizi metheden mesajlar yazıp durmayın. erkeğim amk. bi de bir özellikler yazıyorsunuz, şöyle zekiyim böyleyim diye, gerçekten zeki olsanız benim kadın olduğumu düşünür müydünüz lan?
edit: lan oğlum kendinizi metheden mesajlar yazıp durmayın. erkeğim amk. bi de bir özellikler yazıyorsunuz, şöyle zekiyim böyleyim diye, gerçekten zeki olsanız benim kadın olduğumu düşünür müydünüz lan?
zeki olmak dışında beni anlatıyor :) hem bakımlı hem güzel olunca zekaya gerek kalmıyor.
karşısına elbet bir gün bir orospu çocuğu çıkar ve bu kadının bütün hayat enerjisini sö-mü-rür. yüzündeki renkler solar, yaşama sevinci ölür, sabahları uyanmak istemez ve geriye posa kalır yalnızca kadından...