Sık geçen başlıklar

göztepe 4

ekşi'de gör
tebrikler göztepe, darısı diğer izmir takımlarının başına.

not:ksk

edit: tuhaf karşılanmaması gereken durum, gençlikte ne kadar kavga da etsen ksk- gözgöz muhabbetinden; 15 sene memleketinden ayrı kalınca şehrinin bütün takımlarını destekliyorsun.

helal olsun, yanınızdayız!
tiner müptelası bir beyinsize dert olmuş ege'nin gururu, izmir'in gözbebeği takım.

10 nesildir istanbulluymuş gibi "sefil anadolu takımı" demiş bir de. kendi stadını kimin yaptırdığından haberi olmayan ve muhtemelen kütüğü yozgat olan bu anadolu çomarı vatandaş.
göttepe mi? kardeşim sen bunu nasıl düşündün? haa göztepedeki z nin yerine t koydun sonra hani o organ olan göt ortaya çıktı hassiktir kardeşim sen bayağı linguistik bir dehaymışsın da haberimiz yokmuş.
yendiği zaman göztepe'yi yendik, işine gelmeyince aliağa bunlar. geçin artık bunları.