yokluğunun çok sorun yaşatacağını düşünmüyorum. stoperi sakat diye bonucci'yi çeken ali koç, buraya da xavi ve iniesta'yı getirir elbette.
Sık geçen başlıklar
frederico rodrigues santos 5
ekşi'de göryalnız hakemin salt itirazdan ikinci sarıyı veremeyeceğini anlayınca direkt sövmesi efsanevi hareket oldu. yetiş ya krismıs.
açılın ben galatasaray taraftarıyım ve objektif yorum yapmaya geldim. en son söylenecek şeyi en başta söyleyeyim kendisi gayet iyi bir futbolcudur, bizim ligimizde ciddi fark yaratabilir, fenerbahçe'ye hayırlı olsun.
teknik özelliklerine bakalım ilk olarak. modern futbolunun olmazsa olmazı box to box yani iki ceza sahası arasında mekik dokuyan orta sahalardan fred. hem ayağı düzgün hem de defansif özellikleri olan, iki tarafı da oynayabilen bir yiğido. fiziksel olarak bir problemi yoksa durmak bilmeden koşar, enerji verir, premier lig gibi hayvani tempolarda oynanan maçlarda oyunun iki tarafında da bunları yapacak enerjiye sahip olduğundan da anlayabileceğiniz gibi kondisyonu elit seviyede bir oyuncu. aynı zamanda hem çabuk, hem de süratli. ayağı düzgün, pas kalitesi yüksek, topla ince işleri de kıvırabilen bir kardeşimiz. top ayağına yakışır. defansif anlamda temposu premier lig seviyesini kaldırdı geçtiğimiz yıllarda, mücadeleden de kaçan bir tip değil. e daha ne olsun değil mi? şimdiden fenerbahçe orta sahasının en iyi oyuncusu çok net.
gelelim zaaflarına; bazen oyun içinde kopmalar yaşayabiliyor, konsantrasyonu düşebiliyor ama bizim lige oynama ve kazanma kafası ile geldiyse çok büyük bir eksiklik çekmez bu konuda. çok iyi bir şutör olduğunu söylemek yanlış olur. arada sürpriz şutlar çıkarsa da ciddi bir şut tehtidi değil. benim, iyi bir oyuncu olmasına rağmen, galatasaray'a asıl istememe sebebim ise hava toplarında etkili olan, gerektiğinde stoperlerin arasına girebilen bir oyuncu olmaması. hava toplarında ciddi zaafları var. e bizim takım da 7 cüceler fragmanı gibi biliyorsunuz. kerem, angelinho ve en önemlisi 6 pozisyonunda oynayan torreia'nın bu alanda takım savunmasına hiç katkı verememesi büyük problem. ben 8 pozisyonunda en azından biraz daha fizikli ve sert bir oyuncunun galatasaray'ın problemlerinin birkaçını birden çözeceğine inanıyorum. fred 1.69 boyu olan bir adam o yüzden ekstra zaaf yaratacağını düşünüyorum, yoksa genel kalite anlamında bir eksiği yok.
çalım malım konularına hiç girmiyorum bence tamamen aptallık, zaha da, fred de, tete de şöyle çalım böyle çalımmış. valla zerre umurumda değil. yönetimler sosyal medyanın gazıyla, taraftarın ergence, histerik halleriyle falan iş tutup birbirlerine laf sokuyorlar. türkiye'nin en büyük spor kulüplerinin düştüğü hallere bak. allah'ım akıl fikir ver!
neyse konudan sapmayalım. bonservisi biraz tuzlu gibi gözüküyor ama sahaya kesinlikle fark katacak bir oyuncu fred. hem zevk verir, hem iş görür. belli bir yaşa gelip otomatik modu açan, rölantide takılan brezilyalılar vardır. onlar gibi yapmazsa ciddi katkı sağlar fenerbahçe'ye.
son söz de bütün takım taraftarlarına. yüzlerce, binlerce entry var futbol başlıklarında, bakıyorum hepsi laf sokma, ergen tripleri, çalım, şöyle soktuk, böyle çıkardık falan. belki de futbolla ilgili bu kadar gevezelik edip sahanın teknik ve taktik boyutuyla ilgili hiçbir şey yazmamanız bir tercih değildir. belki de futbolu bilmiyorsunuzdur, yazacak, üretecek, değerlendirme yapacak bir bilginiz yoktur. buradan bu şahane sporla ilgilenen sözlük yazarlarına açık çağrımdır. gelin futbol konuşalım, gelin taktiklerle, sistemlerle, oyuncu ve maç analizleriyle ilgili konuşalım. futbolun, yapılan diğer bütün bu soytarılıklardan daha güzel olduğunu göreceksiniz.
teknik özelliklerine bakalım ilk olarak. modern futbolunun olmazsa olmazı box to box yani iki ceza sahası arasında mekik dokuyan orta sahalardan fred. hem ayağı düzgün hem de defansif özellikleri olan, iki tarafı da oynayabilen bir yiğido. fiziksel olarak bir problemi yoksa durmak bilmeden koşar, enerji verir, premier lig gibi hayvani tempolarda oynanan maçlarda oyunun iki tarafında da bunları yapacak enerjiye sahip olduğundan da anlayabileceğiniz gibi kondisyonu elit seviyede bir oyuncu. aynı zamanda hem çabuk, hem de süratli. ayağı düzgün, pas kalitesi yüksek, topla ince işleri de kıvırabilen bir kardeşimiz. top ayağına yakışır. defansif anlamda temposu premier lig seviyesini kaldırdı geçtiğimiz yıllarda, mücadeleden de kaçan bir tip değil. e daha ne olsun değil mi? şimdiden fenerbahçe orta sahasının en iyi oyuncusu çok net.
gelelim zaaflarına; bazen oyun içinde kopmalar yaşayabiliyor, konsantrasyonu düşebiliyor ama bizim lige oynama ve kazanma kafası ile geldiyse çok büyük bir eksiklik çekmez bu konuda. çok iyi bir şutör olduğunu söylemek yanlış olur. arada sürpriz şutlar çıkarsa da ciddi bir şut tehtidi değil. benim, iyi bir oyuncu olmasına rağmen, galatasaray'a asıl istememe sebebim ise hava toplarında etkili olan, gerektiğinde stoperlerin arasına girebilen bir oyuncu olmaması. hava toplarında ciddi zaafları var. e bizim takım da 7 cüceler fragmanı gibi biliyorsunuz. kerem, angelinho ve en önemlisi 6 pozisyonunda oynayan torreia'nın bu alanda takım savunmasına hiç katkı verememesi büyük problem. ben 8 pozisyonunda en azından biraz daha fizikli ve sert bir oyuncunun galatasaray'ın problemlerinin birkaçını birden çözeceğine inanıyorum. fred 1.69 boyu olan bir adam o yüzden ekstra zaaf yaratacağını düşünüyorum, yoksa genel kalite anlamında bir eksiği yok.
çalım malım konularına hiç girmiyorum bence tamamen aptallık, zaha da, fred de, tete de şöyle çalım böyle çalımmış. valla zerre umurumda değil. yönetimler sosyal medyanın gazıyla, taraftarın ergence, histerik halleriyle falan iş tutup birbirlerine laf sokuyorlar. türkiye'nin en büyük spor kulüplerinin düştüğü hallere bak. allah'ım akıl fikir ver!
neyse konudan sapmayalım. bonservisi biraz tuzlu gibi gözüküyor ama sahaya kesinlikle fark katacak bir oyuncu fred. hem zevk verir, hem iş görür. belli bir yaşa gelip otomatik modu açan, rölantide takılan brezilyalılar vardır. onlar gibi yapmazsa ciddi katkı sağlar fenerbahçe'ye.
son söz de bütün takım taraftarlarına. yüzlerce, binlerce entry var futbol başlıklarında, bakıyorum hepsi laf sokma, ergen tripleri, çalım, şöyle soktuk, böyle çıkardık falan. belki de futbolla ilgili bu kadar gevezelik edip sahanın teknik ve taktik boyutuyla ilgili hiçbir şey yazmamanız bir tercih değildir. belki de futbolu bilmiyorsunuzdur, yazacak, üretecek, değerlendirme yapacak bir bilginiz yoktur. buradan bu şahane sporla ilgilenen sözlük yazarlarına açık çağrımdır. gelin futbol konuşalım, gelin taktiklerle, sistemlerle, oyuncu ve maç analizleriyle ilgili konuşalım. futbolun, yapılan diğer bütün bu soytarılıklardan daha güzel olduğunu göreceksiniz.
sanki koca dünyada alınacak 5 tane topçu varmış gibi bütün piyasada aynı topçular konuşuluyor. menajerler oyuncak etti bizim kulüpleri. fred, ndombele , paredes, zaha, tete hem fb hem gs'ye önerilmiş. tadic hem fb hem bjk. halil hem gs hem bjk'ye önerilmiş. bu menajerler olmasa nerden topçu bulacak bu kulüpler. yöneticiler de transfer yaptık diye geziyorlar. bravo nasıl da keşfettin zaha'yla fred'i.
gs'nin ayda 1 euro olmak üzere 10 milyon ay taksitle almayı planladığı efso merkez orta saha oyuncusu.