Sık geçen başlıklar

fransa'da osmanlı kıyafetleriyle oy kullanan aile 2

ekşi'de gör
birisi su geri zekalilara osmanli'da secim olmadigini, olsa bile kadinlarin oy kullanmasinin mumkun olmadigini ve dahi nufus sayimlarinda sayilmadiklarini soylese keske.

ayrica bir lafim da fransa'ya. ulkenizin ortalama zekasini dusuren bu iki ayaklilarin pasaportlarini ellerinden alip (bkz: persona non grata) ilan etmenizi tavsiye ederim.
osmanlı zamanında yaşasalar giyecek çarık bulamazlardı. zannediyorlar ki bütün halk saraydaki gibi yaşıyordu.

fransa bunları sınırdışı edip buraya gönderse çok gülerim ama :)