eskiden olurdu bu tip mahçubiyetler. şimdi herkes fiyat algısını kaybetmiş durumda. ne ucuz ne pahalı kimse emin değil. bi hamburger yiyorsun 200 lira, bi tişört bakıyosun 400-500 lira. diyosun ki iki öğün parasına tişört, ucuz lan oluyorsun. halbuki öğün pahalı. gibi gibi şeyler.
Sık geçen başlıklar
fiyatı pahalı gelince mağazada uydurulan yalanlar 7
ekşi'de göryoktur, "çokmuş" der geçerim abi bu kadar da ezilmeyin ya. ne kompleksli adamlarsınız. siz değil onlar utansın.
asla söylemediğim yalan.
aa pahalıymış bunlar, vazgeçtim, diyorum direkt.
alım gücümüz düştüğü için, hatta yoksul olduğum için kimseden özür dileyecek değilim. bunlar beni küçülten, aşağılayan özellikler de değil.
ülkenin sistematik olarak soyulmasının bir sonucu bu. ben eğitimli ve çalışkan olduğum halde, bir sürü ülkede son derece sıradan olan şeyleri satın alamıyorum. muhtemelen siz de alamıyorsunuz. bu da bizim ayıbımız değil. kaldı ki yoksulluk ayıp değil.
edit: çok içimden geldi, bi de nazım şiiri paylaşayım.
"tahir olmak da ayıp değil zühre olmak da
hattâ sevda yüzünden ölmek de ayıp değil,
bütün iş tahirle zühre olabilmekte
yani yürekte.
meselâ bir barikatta dövüşerek
meselâ kuzey kutbunu keşfe giderken
meselâ denerken damarlarında bir serumu
ölmek ayıp olur mu?"
ben idealimdeki mesleği yaparken az kazanıyorsam ve akp'li/mhp'li belediyelerle iş yapan bazı sınıf arkadaşlarım voleyi vurduysa, benim de şiirlerim var okuyup gönendiğim.
aa pahalıymış bunlar, vazgeçtim, diyorum direkt.
alım gücümüz düştüğü için, hatta yoksul olduğum için kimseden özür dileyecek değilim. bunlar beni küçülten, aşağılayan özellikler de değil.
ülkenin sistematik olarak soyulmasının bir sonucu bu. ben eğitimli ve çalışkan olduğum halde, bir sürü ülkede son derece sıradan olan şeyleri satın alamıyorum. muhtemelen siz de alamıyorsunuz. bu da bizim ayıbımız değil. kaldı ki yoksulluk ayıp değil.
edit: çok içimden geldi, bi de nazım şiiri paylaşayım.
"tahir olmak da ayıp değil zühre olmak da
hattâ sevda yüzünden ölmek de ayıp değil,
bütün iş tahirle zühre olabilmekte
yani yürekte.
meselâ bir barikatta dövüşerek
meselâ kuzey kutbunu keşfe giderken
meselâ denerken damarlarında bir serumu
ölmek ayıp olur mu?"
ben idealimdeki mesleği yaparken az kazanıyorsam ve akp'li/mhp'li belediyelerle iş yapan bazı sınıf arkadaşlarım voleyi vurduysa, benim de şiirlerim var okuyup gönendiğim.
emekçi emekçiye yalan söylemez, pahalı der bırakır yerine.
kimden ne diye utanacağız ki, ekonomiyi bu hale getirenler utansın.
kimden ne diye utanacağız ki, ekonomiyi bu hale getirenler utansın.
uydurulan yalanları yazsanız da okusak. herkes doğruyu söylerim deyip durmuş helal be başlığı bi okuyun
ben hep "cok pahaliymis" dedim ve ciktim.
birsey pahaliysa, pahalidir. almazsin.
birsey pahaliysa, pahalidir. almazsin.
"ben o kadar para veremem" diyorum.
yalan tabi ki. elbette verebilirim. bok gibi para var.
yalan tabi ki. elbette verebilirim. bok gibi para var.