Sık geçen başlıklar

fenerbahçe'nin simgesi boğa olsun 2

ekşi'de gör
daha guclu bir simge gormek isteyen gidip baska takimi tutabilir arkadaslar, mesela bursaspor. timsah, disleri falan var. siz seversiniz.

fenerbahce'nin simgesi kanaryadir. kanarya kalmaya da devam edecek. boga da kadikoy'un saglam gecmisi olan bir simgesidir ama fenerbahce esit degildir kadikoy. illa bir simge degisecekse kadikoy'un simgesi kanarya olabilir.

sonuc olarak sacma onerme.
sembolun neden kanarya olduğunu bilmeyen ve kanaryadan utanan aşağılık kompleksli taraftar söylemi.