böyle bir troll örgütüdür:
abdulkerim'in pozisyonu tertemiz kanıt
golden önceki zaha pozisyonu tertemiz kanıt
erman toroğlu: "zaha'nın ilk golünden önce faul yok, hiçbir şey yok!"
rıdvan dilmen: "zaha’nın golünden önce faul falan yok."
kasımpaşa'nın penaltı olduğu iddia edilen pozisyona bakmaya bile gerek yok tertemiz, hatta gomis'e sarı kart verilmeliydi kendini bıraktığı için.
her şeyi geçtim bu da kasımpaşa teknik direktörünün açıklamasi. kasımpaşa teknik direktörü kemal özdeş: “bireysel hatayla sonlanan hatada gol yemek, yine kötü oldu. maçın hakemi, sonuca tesir edecek bir hata yapmadı.”
özet olarak algı yapan kim varsa allah belasını versin.
05.11.2023 · 21. sıra
tombik elli bir bebektim
03.11.2023 23:30