Sık geçen başlıklar

fatih terim'in 3.5 milyon euro tazminat alması 3

ekşi'de gör
bizim paramız ile ödenmeyen tazminat. tff özerk kuruluştur, cahil cahil konuşmayın.
baştan diyim galatasaraylıyım.

şuna bak len, 20 yıl köpekler gibi okuyup 3 bin liraya göt siktiren, iş bulamayan vatandaşlar gelmiş sırf birisi görevinden alındı diye 22 milyon tl almasına "hakkıdır, helal" falan diyor.

ya kardeş 40 yıl çalışsan 250 bin tlye leş bir ev bile alamıyorsun. fanatizmin amk, yani biri işinden alındı diye verilen miktar 40 senede alamadığın bir ev parası değil bahsedilen para 88 tane ev parası hemi de sadece atıldı diye. 1 dakikada. terimi savunanlar galatasaray'a laf atılmış gibi algılayıp atak yapıyor, diğeri de sırf gs'li diye saldırıyor içerikten bağımsız, az vicdan ya hiçbirimiz tuttuğumuz takıma sınavla alınmadık, tuttuk öyle işte küçükken, gözleri karartıp,desteklemenin manası yok. bu saçmalıktır.

bu sektörü bu hale getiren de koyun gibi takım tutup bir şey kazanmayan sen, ben, o. aferin bize.
fatih terim'in kesinlikle ihtiyaci olan bir tazminat, bu parayla karate kursuna yazilabilir. belki artik dayak yemez gittigi kebapcilarda...