Sık geçen başlıklar

fatih terim'in çocuk esirgeme kurumuna bağışı 2

ekşi'de gör
avukatı aracılığıyla durum kamuoyuna açıklanmış. gerek maddi, gerekse manevi olarak kazanmadığı şey kalmamış. bazı yazarlar terim'in pr yaptığını, samimi olmadığını falan yazmış. adam güzelliğe, iyiliğe dair takdir edilesi bir tavır sergilemiş. niye eleştirmek için eleştirirsiniz ki?
renk ayrımı yapmaya gerek yok, eğer doğruysa helal olsun fatih terim'e.
son zamanlarda çok daha örnek davranışlar yapıyor deriz.