Sık geçen başlıklar

f1 podyumunda şampanya yerine gazoz rezaleti 2

ekşi'de gör
az kaldı, o sıkıcı iğrenç hayatlarınızı, ensest ilişkilerinizi, çocuk tecavüzlerinizi ve o iğrenç ideolojinizi de alıp siktir olup gideceksiniz.

biz de laik ülkemizde, kimsenin kimseye karışmadığı huzurlu hayatımıza kaldığımız yerden devam edeceğiz.

çomar sürüsü!
bunlar böyle yaptığı sürece ‘siz deveye mi biniyorsunuz’ gibi soruların ardı arkası kesilmeyecek.

amına koyim ülkenin anasını siktiniz, yemediğiniz kul hakkı, çalmadığınız yer kalmadı. şampanyaya gelince mi auuu oldu? vallahi utanıyorum ülkemi bu zihniyetin temsil etmesinden.