başlığı horlatan kardeşimiz fıstık ezmesi üzerinden aşağılık kompleksine kapılacak kadar ne yaşadı acaba? yok yüksek proteinli ve lifliymiş de bizim millet sağlıklı beslenmekten anlamazmış, illa içinde şeker olunca yermiş.
sanki amına koyduğumun dünyasında, fıstık ezmesinin anavatanı olan abd'de insanlar bu mereti şekersiz, direkt çekilmiş haliyle yiyor. fıstık ezmesinin en çok tüketildiği ülkede bile insanların çoğu içine şeker katılmış fıstık ezmesi tüketirken sen neyin düşmanlığını güdüyorsun?
ayrıca anadolu kahvaltı kültüründe kahvaltıda yumurta yemek oldukça yaygındır. yumurta protein kalitesi ve sağlıklı yağ asitleri bakımından fıstık ezmesini beşe katlar. e şimdi ne olacak?
03.03.2022 · 17. sıra
canis lupus familiaris
02.03.2022 11:03