Sık geçen başlıklar

exxenspor 2

ekşi'de gör
bir maç zevkimiz var kendi ligimize ayrı, avrupa maçlarına ayrı, epl için ayrı, bundes liga vs. için ayrı ayrı sikiyorlar. bi salın artık vallahi bıktım aq yerinde ya.
gerekirse takımımın avrupa maçlarını ve en sevdiğim organizasyon olan şampiyonlar ligi maçlarını maçkolik'ten takip ederim yine de ajun ve avanelerine 1 kuruş vermem.

daha smart tv üzerinden yayın vermeyi beceremedi gerizekalılar. ah ulan ah kimlerin eline düştük...