hobileri olan, kişisel zamanına ve alanına önem veren bir adamım. çocuk yaptım ebem sikildi. bakıcısı da var, annesi de çocukla ilgilenmek için işi bıraktı ve buna rağmen şöyle günde 2 saat boşluğum yok. biraz boş kalıp kendim takılmaya kalktığımda da bir anda eşime hesap verirken buluyorum kendimi. sinirler geriliyor.
çocuk çok güzel bir şey… bir baba der aklınız götünüzden çıkar ama yaptığınız fedakarlık da çok büyük. çocuk yapacak çiftlerin bunu göz önünde bulundurmaları şart.
02.05.2023 · 33. sıra
ghostronaut
01.05.2023 10:14 ~ 10:15