haha herkes yüzük takmayan erkeğin, karı-kız peşinde olacağını,karısını aldatmaya yakın olduğu falan söylenmiş.
olum ne kadar safsınız hadi bekarların konudan haberi yok sallıyor evli insanlar bile böyle şeyler yazmış.
lan ben 2 ay taktım bak sadece 2 ay sonra çıkardım anasını avradını skim bekarken düşmeyen kadınlar evliyken düşmeye başladı. lan erkek hadi aldattı diyelim kadınlar çok mu temiz? kadınların en sevdiği olay başka bir kadının elindekine sahip olmaktır bunu neden anlamıyorsunuz.bundan ayrı bir haz alırlar. kendi aranızda konuştuklarınızı hatırla "ulan sevgilim varken bir dünya kız yazardı,bir dünya kızla bakışırdık şimdi sevgilim yok bakan yok" bu cümleyi hic mi kurmadınız.aha evlenince de değişen bir şey yok. biraz kendinizi bilen eli yüzü düzgün biriyseniz o sikik yüzük am paratoneri oluyor bir anda.bu hep böyleydi.
o "yüzük takmayan erkek karısını aldatma peşindedir" yazan romantikler..sizin daha çoook çalışmanız lazım çok.sizi çok üzerler mk
31.01.2022 · 25. sıra
alobenvahit
30.01.2022 10:11