“ilk taşı günahsız olanınız atsın” denebilecek ilişki türü. yargılamadan, kınamadan, gerçekçi tavsiyede bulunmak gerekirse; bu ilişkinin bir yere gideceği yok güzel kardeşim. evli erkeklerin aldattıkları kadını kendi istekleriyle boşama oranları %3; yeniden evlendiği kişiyle dikiş tutturabilenlerin oranı %30 civarında.
ve hayır karısıyla arası çok kötü değil, karısı evi terketmedi, zaten ayrı yataklarda yatmıyorlar ve en önemlisi çocuk da varsa bu bir bahane değil. hatta belki de bütün topları sen göğsünde yumuşatıp ona attığın; hayatına heyecan katıp; aşağılık kompleksini biraz olsun azalttığın için evde işler hiç olmadığı kadar yolunda. etik, ahlak bırakıp biraz empati yapmak lazım; vardır bir derdin; çocukluğuna inelim; aslında babanı annenden mi kaçırmaya çalışıyorsun bir görelim. seni de anlayalım; sen de kendini anla ki; eline sadece bir kez verilmiş hayatı kimsenin yedek kulübesinde heba etme. oldu mu canımın içi ?
07.05.2023 · 20. sıra
neyimlanben
06.05.2023 00:39