Sık geçen başlıklar

evlenmeyi düşünmeyen insanların özellikleri 4

ekşi'de gör
bu devirde kim sizinle 1+1 evde yaşar? ya da kim siz hasta olduğu zaman sorumluluğunuzu üstlenir? insanların işi gücü daha zengine ulaşabilmek olmuş. kim ona x marka telefon alacak kim ona y marka araba alacak? biraz bakış açısı olsa acaba ben bunları hak edecek ne yaptım der? evinde ucuzluk marketlerinin kahvesi olana bakıyorsunuz ki x marka kahveyi beğenmiyor. bunlar sürdürülebilir şeyler değil, ayağını yorganına göre uzatan kalmadı neredeyse. neyse, siz dizilerdeki gibi bir hayata sahip olacağınıza inandırın kendinizi. bu arada soy bilgisi sisteminde bir mahalleden dahi yüz yıldır çıkamadığınızı aklınızda bulundurun. toplumsal yükseliş öyle kolay olmuyor yani.
şahsım adına;

hesap vermeyi sevmiyorum.
başkasının sorumluluğunu almak istemiyorum.
gerçek sevgiden emin olamıyorum.
kadınların saçma ve gereksiz asabiyetlerini kaldıramıyorum.
naz, trip sevmiyorum.
çocuk zaten hiç sevmiyorum, hoşlanmıyorum bile.
sürekli aynı kişiyle olmak sıkıcı geliyor.
kafasına uygun aradığı birini bulamamış olması